Search

26.4.2012

I Hoped For Change But It Never Came


Yeeeaaa nonni eka ajotunti on ny mopoilussa käyty..vaikka meniki mite ny meni, mutta joo tänää tuliki sitte yllätyksenä postissa Lumon esittäväntaiteenlinjalle pääsykoekutsu, no onneks nyt sain sen oisin ollu iha paniikissa jos en olis saanu :D! Säikähin kyllä ihan kauheesti, ku tajusin että se pääsykoe on jo 8.5 ja mun pitäis opetella joku lokki monologi ulkoo, minkä mun kaveri lahjotti mulle "Minä olen lokki..ei ei minä olen näyttelijätär" ne varmaa luulee, et oon päästäni iha sekasin, ku meen tollassta sinne selostamaan. Samana päivänä 8.5 mulla on vielä kaiken päälle, joku isosten suunnittelu juttu, missä suunnitellaan jotai sääntöjä ja kertaillaa asioita leiriä varten. Onneks noi Lumon pääsykokeet kestää vaa johonki klo:13, ni kerkeen hyvissä ajoin molempii. Tänään oon koittanu piirrellä yhtä graffaa valmiiks kattoo ny tuleeko siitä yhtään mitään loppujenlopuks, empä oo tainnu paljoo muuta keretä tänää tehä...laiskuus.
Yup zau :)!


Aurinko♥


Korsossa villikissat on ihan normaali näky



okmo=km

2 kommenttia:

  1. Voi ku sul on kivat hiukset :D mieki haluun tollaset!


    http://dreamoffi.blogspot.com/

    VastaaPoista