Search

8.4.2012

Just A...Day



No semmonen päivä...Oonki tässä laulellu Birdyn-Skinny lovesta coverin YouTubeen, video on tossa alhaalla. En oo mikään maailmanluokan laulaja joten virheitä tulee ja niistä oppii. Päätin laulaa ton biisin, koska se kuvaa vähän niinkun mun tän viikkosta fiilistä ..synkkää. 

No jaa sitte äiti oli ostanu kermavaahtoo ja sain tilaisuuden laittaa sitä kaakaoon (wohoo).

Oon ollu tässä ny jonki aikaa hieman masentunu, koska mulla on semmonen tunne, että mun ja mun hyvän kaverin välit haalistuu ja loppujenlopuks ei ees moikata jos nähään toisemme jossain, joka saa mut aika surulliseks...kukaan tuski haluaa menettää kavereitaan ja vielä syytä tietämättä. 

"Worrying is stupid. It's like walking around whit an umbrella waiting for it to rain."
(Wiz Khalifa)

Onneks on vielä yks päivä  jäljellä lomaa ja sitten kouluun..no fun. Jospa huomisesta tulis kivempi, kun näistä muista lomapäivistä, oon nimittäin istunu koneella perjantaista lähtien joka päivä. :D




                                               Skinny Love-Birdy (Cover)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti