Search

8.5.2012

Maybe It's Time To Let Go


Nyt on sitte pääsykokeet käyty, ku ei mulla ollu muualla, ku lumossa. Ne sano et meni hyvin ...mut mun keskiarvo ei riitä lumoon, ku mulla on vaa vaivaset 7.3 ja sinne pääsee tolla, mut ne sano et joudun ehkä kymppiluokalle, koska mulla oli yhteishaus semmosia paskoja vaihtoehtoja mis on liian korkeet keskiarvot mulle. En kyllä varmasti mene, jos joudun, muutan vaikka rovaniemelle ja sit kukaa ei voi pakottaa mua ...elän porojen kanssa ennemmin!!
Tänää menin sitte melkeen heti sen esiintymisen jälkeen isoskoulutus palaveriin, jossa istuttiin noin tunti ja puhuttiin jostai isosen tehtävistä ja esittäydyttiin niille leiriläisten vanhemmille.
Jej yhteiskuntaoppi ja matikkan lukeminen..huomenna matikankoe...
somebody kill me please!
Kesä tulee ulkona on kukkii ja vihreetä muutenki + lämmintä 8D!


Sorry for the dirty mirror.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti