Search

25.5.2012

So This Is How It Feels!



Tänää oliki sitte meijän leijonakuningas-näytelmän ensi-ilta. Meni yllättävän hyvin...en ois osannu ikinä kuvitella, et 9A pystyis tollaseen! Seiskojen esitys meni hieman paremmin ku kaseille, mut ei se mitään. Harmiks mun ääni on menny tyyliin kokonaan, joten laulu ei välttämättä kuullostanu ihan siltä, miltä sen oilis pitäny :D.
Nii ja tossa alhaalla jossain on kuva tuubimekosta, minkä ostin tässä lähiaikoina.
Koulun jälkeen menin ottaa uudet kuvat mun passiin, ku se oli vanhentunu. Hirvee säätö ku tiksin poliisiasema oli vaihtanu paikkaa, loppujenlopuks löysin sinne kuitenki! Sitte lähin Jumboon Asan ja Jassun kanssa. Jassu osti mulle jo aikasen synttärilahjan..sen rahatilanteen takia :D ostin ite sitte topin ja lisäilen kuvaa myöhemmin, koska laiskottaa :D!
Hejpodejj!


Sartsu ja mä !

No toi on nyt se mun tuubimekko H&M





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti