Search

6.5.2012

Without Any Crossroads



Englannin ja matikan lukeminen on jotenki ylimasentavaa! Ei matikkaa voi silleen kunnolla lukea, toi mun lukeminen menee ylensä loppujenlopuks siihe että piirän käteen tai keksin jotai muuta tarpeetonta tekemistä...VAIKEETA!
 Vois koittaa ny vikaan jaksoon ees panostaa, mut nytku sanon näi ni en kuitenkaa enää huomisen jälkee jaksa. Toivottavasti saan ees viimejakson yh:n kutosen sieltä todistuksdesta pois sen Eurooppa valtakunnallisen avulla, vaikka ei se varmaan kauheesti vaikuttais, ku muute kaikki seiskoja..se vaan häiritsee :D.

Sain äsken miniheartatactin, ku mulla on tapanna räpeltää tota mun venytyksen takaosaa ku siinä on semmonen tunneli. Pyörittelen sitä takaosan rinkulaa ja olin sitte varmaa sen verran sitä pyöritelly, et oli tippunu siitä kokonaa. No eiku kaikki tavarat lattialle vaa ja kävelen ympäri taloo...no joo joku oli sitte nostanu sen keittiön pöydälle ja mä ihan paniikissa etin sitä -.-'. Olis muuten ollu jo kolmas kerta, ku venytyksen takaosa katoaa :DD.

Yea mulla on semmonen fiilis ettei mun elämäs tapahdu ikinä mitää jännää, nytki oon istunu koko vikonlopun kotona lukemassa näihin ihanii kokeisii..tai no viimeset 2vkp:t. Olis kiva ku vois vaa nukkuu ja syyä ja sit taas nukkuu..niinku toi kissa tos mun vieres :3.




There's always that kind of arrogant peoples who will destroy your vitality.
It wont be anybody's lucky break for sure.
i've met many that kind of peoples and i'm still the same person who i was when i first met them.
Don't change your shelf because of others it won't lead you anywhere.
Be what you are, not what they want you to be.
Walk forward without any crossroads.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti