Search

17.6.2012

In The Middle Of The Puddle


K-A-M-A-L-A sade...meinasin tulla hulluks :DD!
Mun piti lähtee Henkalle, kattomaan niitten uutta kämppää, mutta tuolla ulkona, kun sato nii kaatamalla, ni en ois millään kehannu lähtee skoballa siihe sateeseen. Kuitenki joskus klo:16 aikoihin lähin sitte korsosta ruskeesannalle päin, jonne kestää n.15min. Voin sanoo, että se oli tuskaa..ensin mulla oli visiiri kiinni, en nähny mitään, kun meikit leviää ja irtoripset lähtee tuulen mukana veke! No sitte, kun laitan visiirin kiinni, nii se huurtuu..jätän siihen pienen raon ja vettä sataa nii paljon, etten nää visiirinkää läpi ja kun vettä koittaa pyyhkiä se vaan leviää :D. Tulin sitte siihen tuloksee, että nään paremmin pisaroiden läpi ja raotan sitä visiiriä. Onneks pääsin kuitenki perille ilman sen kummempia operaatioita, vaikka sitte olinki  (vähän) märkä.
Henkalla päätettiin sitte leipoo jonkulaisii pikkuleipii, musta ne näytti enemmän palloilta :D ja katottiin sitte "pitkä kuuma kesä". Joskus klo:21 lähin takasin päin ja sade loppu just sopivasti.
Vaikka kadotinki mun toisen korviksen ja kastuin, niinku oisin käyny suihkussa, ni päivä meni  oikeastaan ihan hyvin!
Byee!:)



Lyhyet? Sopisko vai eikö?

2 kommenttia:

  1. Anonyymi18.6.12

    Kyl lyhyet sopii, näytät kans hieman vanhemmalt jos sul ois lyhyet, mut mä kans tykkään pitkist :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulin vähän samaan tulokseen, et kyllä mä näitten pitkien kans aattelin vielä pärjäillä :)!

      Poista