Search

11.6.2012

WeIrD, Thats What U Are!


Tää päivä meniki sitte Essillä. Puhuttiin ja lagattiin ja sen semmosta normaalia mitä nyt ylensäkki, ku ollaan kaverilla.
 Ku tulin Essille ni siellä oli yks tyttö ketä en kovinkaan hyvin tuntenu, mut tutustuttiin sillain kohtalaisesti ja se sano olevansa Mikkolankoulussa ja menevänsä ysille nyt :). Sit onnistuin jotenki mainitsemaan yhden asian ja musta tuntuu, ku taakka ois pudonnu mun harteilta, oon hymyilly koko loppupäivän, koska oon miettiny yli 2kk sitä tiettyä asiaa, että miksi, nyt mulle on selitetty se asia, mun ei enää tarvii arvailla vaan mä tiedän! Myöhemmin sen piti lähtee ja pari muuta kaveria tuli Essille sitte.
Nyt oon sitte taas himassa niinku ylensäkki lagailemassa :)!

♥ sori huonolaatusista kuvasista :<.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti