Search

27.1.2013

Good bye and have a nice day.




Joku kollaasi ongelma mulla tän postauksen kanssa. Heh se olis sit koeviikko ainaki mulla tulossa (jälleen). En oo ollu kyllä kauheen tunnolline-oppilas, ainakaa matikan ja ruotsin kans, okei en minkään kans, ei innostus eikä jaksamine riitä. Muilla samoja ongelmia? Hiuksia mä kyl oon taas tunnollisesti värjäilly... varmaa lähiaikoina liianki tunnollisesti. Toisaalt oon vihdoin tyytyväinen, ne on nyt siniset, tai no tarpeeks siniset mulle. Värjäsin crazy colorin lilacilla ja stargazerin blueblackillä. Aikasemmi on aina tullu vihreetä ja harmaata ja muita jänniä sävyjä, mut nyt kerranki tasanen väri. Olin aika yllättyny värjäyksen jälkee. Mun tilaukset saapu kans, Ebay paita ja ifolorin kuvat, molemmat postitukset oli toivotun näkösiä ja mallisia, en joutunu pettymään. Nyt Mozart kiharoita hiuksiin, koska huomen aamulla ei kuitenkaa ehtis.

1 kommentti: