Search

20.1.2013

Mannerjäätä ja hiuksia.

Punanen oli mun eka kokopään värjäys aikasemmi raidat oli kovas suosios.

Miljoonasti näitäki koitin saada kestoväreillä tulos oli ruskea, jote shokkivärit käyttöön.

Tää oli tämmönen älä käy suihkussa väri se ei tykänny ja lähti heti pois (sopii suihkuttomille).

Astetta vaaleemmat, edellisiin verrattuna. Omasta mielestä varmaan kivimmät (vihree ei sit lähe millää vaalennuksella mihinkää, aina löytyy söpöjä vihreitä raitoja päästä).

Lila mikä mulla oli päässä oli kestoväri ja se oli liian tumma mun makuun (rusehtaa sisätiloissa).

Ruskeita raitoja löytyy ja vihreetä latvoista muuten tykkään.


Joo sunnuntaipostaus ja nii. Kuvasaldovähäinen joten se olis sitte hiuspostaus jeee partee, eli kesä 2012 tähän päivään. Hiuksiaki oon värjäilly (vaihteeks) harmaasinivihree onnistunu tulos..tai sit ei. Koht ne varmaa tippuu pääst pois ja sit näytän syöpäpotilaalt, ku kaks karvaa sojottaa pääst. On kyl oikeesti jännä katella jotain tosi vanhoja kuvia itestää, jotka löytää vahingossa ja sit nauraa niille (semmosii mitä ei ehkä kehtaa ihmiste ilmoille laittaa). Juu ja viikoloppu meni "pötkötessä". Piti olla bileet, mut no eipä sitte ollukkaa kavereitten synttäripilleitä ja löysin turvapaikan sit minne menin yöks. Toivottavasti kukaa teist ei jääny viikoloppun ilma turvapaikkaa ja jäätyny kuoliaaks. Conssit tai Vanssit ei kans oo kauhee hyvä valinta ulos, mun jalois on varmaa jo kuolio ja muuttuu samavärisiks hiuksie kaa..(saattaa jäätyy).
+Oon taituri oon luultavasti mäkihypänny mun poikaystävän läppärin päälle ja nyt siin on näyttö paskana...oon niin rakastettava♥ Koeviikko on kans kiva se vaanii lähemmäs (hyi). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti