Search

23.2.2013

Lauantai himassa?

En oo varma onko se vaa tää blogger vai minä, kumpi meistä säätää? Mun lisäämä banneri tyrkyttää nimittäin tota otsikkoa tohon (älkää välittäkö siitä), mitkää asetukset ei myöskään muutu mun käyttäjällä, esim.tausta. Noh ei sitte tehdä muutoksia :c. Nyyh no tossa toi banneri ny semmosena, mitä sen pitäis olla. Mitä tykkäätte?



Perjantaina itetehty pitsa ja kaikki batmanit putkeen. Kuulema tarvitsin sivistystä, kun en niitä ollu nähny. Päivitettiin Vilin hiusväriki siinä leffojen välissä ja väriä jäi aikalailla yli, joten päätin pistää ne loput omaan päähäni. Batmaneja kattellessa rupes jo loppuvaiheilla tekstitykset hyppimään kolmena eri kappalleena, ei mulle kauheesti niistä päähän uponnu, mut onpahan nähty nyt :D!


Nyt vaan toivon, et joku taikoo mun bannerin katottavan näköseks ja että mun hätävara väri haalistuis. Kuukauden oon ootellu cyberin värien saapumista ja ei vieläkään, mut koska vihreä tahto tulla kyläilemään ni oli pakko sitte ostaa hätävaraväri. HAALISTU!! Joo no kaakelit kimmeltää jo sinistä, lovely ♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti