Search

16.4.2013

Can you really hear with your eyes and see with your ears

Tää postaus koostuu nyt vaa kollaaseista, koska muuten ois tuntunu, et koko postaus on vaa täynnä mun naamoja (--:

Mun luokan näytelmän ensi-ilta oli tänää ja meni tosi hyvin. Pieniä äkki-käänteitä ja viimehetken paniikkia ainoastaa. Enkä oikeestaan omista tommosissa tilanteissa esiintymisjännitystä ollenkaa, ku on muitaki lavalla ja on esiintyny aikasemmin paljo. Välillä se on tosi ärsyttävää, koska jännityksen alasena mä ainaki yritän panostaa enemmän asioihin mitä teen, koska pelkään et kusen jotain. Sitku sitä ei oo ni käy tylskäks ja ei vaa oo semmost hassuu tunnet masunpojas.

Loppu-postaus koostuu mun sinisitä päälakikarvoista ja hippiäisleteistä. Kauhee himo muuttaa jotenki noitte mun hiusten olemusta. Käy tylsäks ja kyllästyn noihi sinisiin :--D! Toisaalta nyt, ku en oo värjänny normaali värjäys rutiinin mukaa mun hiuksia, (n.kerran/kaks per kk.) ni näkyy kuinka kuivat ja hamppuuntuneet mun lavat on. Se kans tarkottaa sitä, etten uskalla vaalentaa mun päätä (joutuisin vaalentaa väh 3 kertaa, koska vihree-sävy puskee muun värin alta). Rastojaki oon harkinnu, pastellin lilaks värjättyinä, niistä vaa ei oo paluuta alkupisteeseen, ellen haluu olla kalju. Hius-haaveet pitäis vaa murskata br00talisti ja mun pysyä sinisenä.



2 kommenttia:

  1. Anonyymi19.4.13

    varo tuun syömään sun hiukset ! ;__;
    oot nii kaunis ja blogis on ihana (: !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiitos!! :33 Ja hyi maistuu pahalle xD

      Poista