Search

24.4.2013

Feathers and more DIY

Mopokelit, fuck yes! Ei enää mitää haisevii julkisii.. tai no oikei just kävin lataamassa mun matkakortin, jote kai mä venailen sen kuukauden ja sit vast lähen, mun uudella vespalla liikenteesee (ja paskon sen). Mut hei hyvä puoli on, et se kiiltää vielä! Voin ihailla sitä vielä, ku se on kateltavan näkönen (--:! 

Jopa mun päälaki-peittäjä-karvat alkaa haalistuu mintuvihreiks, ehkä mä saan sen vaaleemman värin viel kesäks päähä, maybe, maybe.

Laitoin sulat taas korvii pitkästä aikaa, eipä noita näy, jos on hiukset auki. Sulautuu liia hyvin mun mustiin hiuksiin D--: Sulat tuntu olevan kaikilla jossain vaiheessa viime vuotta korvissa tai kaulassa, ni tungin ne kaappiin pölyttymään ja myin mun muut sulka jutut pois. Nyt vähän harmittaa, mut eiköhän mul noita koruja riitä kanneltavaks ilman sulkasiaki. Shortsit (vika kuva) on noita DIY juttuja. Oon huomannu, että käy paljo halvemmaks ostaa basic shortsit ja parin euron niitit, ku valmiiks niiteillä sotketut shortsit.







10 kommenttia:

  1. Mjaaah, ihana look <3

    VastaaPoista
  2. Oot käsittämättömän upee. *w*

    VastaaPoista
  3. Sulla on upee tyyli, ja tää blogi on kans jotain huippua :-)
    Tykästyin ja liityin lukijaks!


    • my-imagination-world.blogspot.fi, kurkkaa ja heitä kommenttia :>

    VastaaPoista
  4. Sä oot vaa jollaintavalla niin ihanan ja sulosen näkönen :3 rakastan ylipaljo sun tyyliäs ja kaikkee sussa ♥ oot upee!

    VastaaPoista
  5. siisti blogi :> Liityin!
    http://heartlessdickhead.blogspot.fi/

    VastaaPoista