Search

12.4.2013

Forever feels like home, sitting all alone inside your head.

Moi vaan kaikille! Tosiaan nyt vituttaa, koska Blogger irtisanoutu ja ei taas haluu toimii :--(!! Joten tää nyt vähä viivästy. Hihiii tää toimiiki taas♥♥

JUU nyt on syöty hyvin! Tänää lähettii Aadan kans stadii, hakemaan uuden jakson kirjat Jameralta (kauheeta rahastusta! jos niille vie vanhat sieltä ostamat kirjat sinne takas, ne maksaa niistä alle puolet alkuperäsestä hinnasta ja myy kalliimmalla uudestaa). Kirjojen oston jälkee käytii vähä kiertelee kauppoja. Päädyttii kans Stokmannin "hulluille päiville". Huono valina. En tajuu mite joku voi ajatella shoppaavansa siellä, tai mite ees löydät sieltä jotai, koska ihan aina joku tunki tielle, tai jos löydätki sattumalta jotai, saat oottaa jonossa vähintää 30min sen pituudesta päättellen! Onneks päästii jopa ulos kaupasta ja siinä sit hermoraunioina mietittiin, et mitä seuraavaks. Se oli sopiva hetki Arnoldsin donitseille ja paageleille omnomnom. Olin kans sopinu parin muun kaverin kanssa mennä syömään samana päivänä ja päädyttiin Kampin i love food ravintolan seisovaan pöytään syömää.

Se tunne, ku saat tietää et ens maanantaina on 12h koulupäivä. Mulla on nimittäin kenraali-harkat meijän luokan prokkista varte. Plus että mun pitäis olla 30min aikasemmi muka kiinnittämäs jotai pahvilappuu pöytään, koska olenhan mä suunnitellu sen pahvilapun kuvan. En enää ikinä suunnittele mitää tommosii, jos joudun teippaa aamulla niitä johonki pöytää kiinni!!! Mä oon sentää laiska, ei laiskat pysty tommosii suorituksii. Niinku teipi repimisee kello 9 aamulla!!!! Nii ja oon pissis siin näytelmäs tää rooli innostaa mua kovasti esiintymään...

Toinen brobleema mun korva on ku donitsi, mut vaa ei yhtä kauniisti kuorrutettu. se halus turvota, ei tykänny mun 8millii venyttämisestä♥ (joo en laita siitä kuvaa).

Sorisori tuli romaani onhan tossa noita kuviaki, jos lukeminen ei nii innosta. Moikkeliskoikkelis♥









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti