Search

9.12.2013

Tiikeri on petoeläin

Ihania tuliaisia lämpimästä ja lunta♥ No vaikka sydän siinä perässä onki, en ole lumen ystävä, muutenku että iltasin on valosampaa, ku maa on valkee. Vois itekki alkaa valosammaks aivoista, ku nyt on valkoset hiukset.
En oikeestaa osaa sanoo joulusta mitään, pikkujoulut on pidetty ja niitäki olis ollu vaikka kuinka monet. Yksiin kuitenki vaa päädyin Eikä mulla ees ollu punasia vaatteita, vaikka niin oli vaadittu! Söin muffinsin, pari sipsiä ja lähdin kahden junan voimalla odottelemaan Korsoon, täristen dösää. Sitte rupesin miettimään millon viimeks joku piti pikkujoulut ilman supisuomalaista viinan kittausta ja matolla pyörimistä? Ite olin tämmösissä "alcohol free" pikkujouluissa viimeks kolme tai neljä vuotta sitten. Enkä vaan ole niitä "talvisin bileissä, nyt ryypätään" ihmisiä, siks ei peite nimellä "pikkujoulut" tapahtumiinkaa jaksais persettä nostaa lämpimältä sohvalta.
Voi voi lahjatki pitää ostaa. Poikaystävän lahjaosuus, check. Muitten osuudesta ollaanki sit nii epävarmoja, etten oo varma pitäskö kaikille vaa viedä kasa jonkin sortin lahjakortteja. Itellänikää ei oo mitään havaintoa, millasista asioista mun toivelista koostuu. Aikasempina jouluina mulla on aina ollu tuhat ja sata asiaa mitä toivoa, tänä jouluna jää varmaan lista laittamatta kokonaan. Varmaan ennemminki teen listan asioista mitä en halua, esim. random hajuvesiä tai sukkia. Ennen joulua täytyy vaa käyttää kaikki säästöt lahjoihin ja joulupäivänä, ne ehkä saattaa saada takasin. Oon kamala ihminen, ku en rakasta joulua. Hei onhan joulu antamisen juhla...lul









2 kommenttia:

  1. Ihana sinä ja aivan täydelliset vanssit!! Oon niin kade :(

    <3: http://kindarandomcrap.blogspot.com/

    VastaaPoista