Search

21.2.2014

Lässytänsössötänmussutan

Tilasin Vilille synttäri lahjoja ja samalla sitte Crazy factorysta tilasin itelleni rinkulat korvii. Metalliset venytykset on vaan paljon helpompi pestä ku muoviset, saatikka sitte silikoniset. Mulla on yleensä venytyksiä, joissa on kieritettävä lukko takana, mutta laitan lukon tilalle kuminauhan, koska laiskuus avata lukkoja. Kerran se lukko tais jumittuukki siihe venytykseen ja veny ei lähteny korvasta irti.... Siks tilasin metaliset.
Crazy Factorysta saa kans halvalla venytyskorut, verrattuna liikkeissä myytäviin venytyskoruihin. Kuitenki postituskulut on sen 5e, että ei se halvaks tuu jos yhen korun aikoo tilata. Rinkulat makso yhteensä lähemmäs 7 e ja tyksin tyksin!

Vähän ärsyttää, ku pidennykset meni pilalle sen vanhojenkampaus reissun jälkeen. On muuten aika helvetin siimat. Kampaaja repi niitä siihen malliin harjansa kanssa, että lattia oli ihan mun pidennyksissä ja pidennykset pilalla.
Pitäis siis tilata uudet. Kertokaa mulle jos tiätte jotain hyvää myyjää esim. ebaysta, joka myy blondeja pidennyksiä! On nii pihi etten kehtaa tilata mistään raspunzelilta ja maksaa hunttia niistä, kun saa 20e ebaysta! Ite tykkään enemmän ebaysta tilaamieni pidennysten ulkonäöstä, kuin razpunzelilta tilattujen.
Ebaysta tilaamissani blondeissa pidennyksissä oli kuitenki liian isot klipsit mun päähän ja yks niistä hajoski jo, joten ei mitää kehumista klipsien kannalta. Ehkä seki riippuu ihan myyjästä ja millaset karvat on kyseessä.





2 kommenttia:

  1. http://stores.ebay.com/happydigit8888
    http://stores.ebay.com/Lux-Vogue

    noista molemmista myyjistä oon kuullu paljon positiivista. ite oon tilannu mustat klipsit ja ruskeet teipit just tolta happydigitiltä ja niistä oon ainaki tykänny:) blondeista pidennyksistä en osaa sanoa mitään, mullekki ne on vasta matkalla postilaatikkoo : D sun blogi on ihana!

    VastaaPoista