Search

14.5.2014

Merellä

Eli miten vietin itse äitienpäivää perheeni kanssa?
Edellisenä päivänä olin käyny Jumbossa ostamassa ruusuja ja tasapainolaudan Äipälle. Sunnuntaina sitten mut herätettiin kasilta aamulla viemään aamupalaa sänkyyn, jonka jälkeen ihana kun olen, menin takas nukkumaan :D.
Päivällä tapeltiin puolestaan siitä mennäänkö oikeeseen ravintolaan syömään, vaiko Raxiin..No me mentiin luojan kiitos ravintolaan. Ravintola oli Lebanonilainen ja ne teki siellä Lebanonilaista ruokaa (suprise). Ei mitään erikoista, tai no mulle oli aika tuttua ruokaa, koska olen puoliksi Lebanonilainen. Syötiin lihavartaita, salaatteja ja leipiä sellasessa munakoiso kastikkeessa ja ei jääny kyllä nälkä. Ravintola oli Sörkässä, josta jatkettiin satamaan ihan huvin vuoks kävelemään.
Lopuks piti velä tottakai menä ostamaan Ärrältä jätskiä, koska mun veli on pieni pullukka♥






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti