Search

13.7.2014

Eesti

18 syndet meni ohi, enkä laittanut kuvaa niistäkään. Keltaiset pirkka ruusut on kuitenkin mun synttäri ruusuja (:
Lähdettiin lauantaina Viroon Vilin kanssa ja yövyttiin siellä Meriton "conference & spa" hotellissa. Oli tosi kiva käydä vaihtamassa maisemaa välillä, Suomi kun tahtoo alkaa kyllästyttämään mua jo koiran paskoilla, samoilla teillä ja rakennuksilla. Viron vanhassa kaupungissa puolestaan on niin paljon ihania puistoja, ei roskia ja rauhallista. Pääsee vähän irti arjesta ja ylipäätään työstä. Toisaalta rauhallisesta puheen ollen, joku tyttö sekotti mun varmaan johonkin toiseen ja alkoi kiljumaan ja huutamaan mulle "omg omg u are so beautiful" ja hoki jotain viroks. Vili sano että mun ilme oli hämmentyny. Ja sitä mä kyllä olinkin.

Meriton conference & spa ei miellyttäny mua puhtauden puolesta ollenkaan. Joka paikka oli ihan pölyssä, kahvikupit pöydällä likaisia, vessanpönttö kusessa, hammastahnaa lavuaarissa ja lattialla oli hiekkaa vaikka muille jakaa. Ei tuntunut turvalliselta olla huoneessa missä miljoona muuta on ollut, eikä sitä sen jälkeen olla putsattu. Mitä mieltä te ootte?
 Hotellissa me ei kuitenkaan viihdytty, joten vietettiin siellä vain yö ja pakettiin kuuluva aamupala kävästiin tunkmassa naamaan. Aamupala oli hyvä ja monipuolinen, mutta spa osuutta ei kokeiltu mun vasta otetun tatskan takia.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti