Search

13.3.2015

Amarilloo ja Bikbokin avajaisia

Moikkeliskoikkelis

Tänään päivä lähti käyntiin ihan laittautumalla ja liimaamalla kaks tuntia mun irtoripsiä. Ostin "duo" ripsiliimaa ja kuivu niin nopeesti, ettei ehtiny asetellakkaan ripsiä. Tuubi on myös, ku hammastahnalla ja on mahotonta saada sopiva määrä liimaa tulemaan ulos putelista. Noh sitten pitikin lähteä viettämään Vilin 20v synttäreitä amarilloon. Siellä sitten otettiin tällä mun uudella kameralla (samsung nx minillä) pari selfietä ja syötiin salaatit ja burgerit.

Eilen pistin iha reissuks ja lähin stadiin aamu kymmeneks, bikbokin avajaisiin. Lähin sinne siinä toivossa, että saisin 10e lahjakortin, mitä oli luvattu sadalle ensimmäiselle. Noh tottakai siinä oli joku kaksisataa ihmistä jonossa ja jäi kympit saamatta. Hameen ostin sit kuitenki, vaikkei kokeilemaan päässykkään (koska pukkareille kauhee jono). Pakkohan se oli jotain ostaa, ku sai kaupanpäällisiä!
Tosiaan myös forumin H&M avattiin samana päivänä ja siellä sai ottaa photoboothissa tommosia polaroidi kuvasia!

Sitten vielä tosta mun "optisesta" järjestelmäkamerasta lisää. Tilasin verkkokaupasta "samsung nx mini" kameran, ton mun nikonin möhkäleen tilalle. Nikonin järjestelmäkamera painaa mulle vähän liikaa ja sitä on tuskaa raahata mihinkään mukana, puolestaan tää uus samsung on mun puhelimen kokonen ja tosi kevyt! Tätä vois luulla digikameraksi, mutta 20,5 megapikselin järjestelmäkamera tän sanottiin olevan! Tässä kääntyy myös näyttö selfie asentoon, joten pääsen vihdoin videoimaan kunnolla, eikä tarvii enää vaan olettaa että oon kuvassa! Laatu on mun mielestä aika kohtuullinen (kaikki paitsi kaks ekaa kollaasia otettu samsungilla) ja automaatti asetuksilla kamera muuttaa itse kuvan värisävyt paremmiks ja tietty tarkentaa. Videoimista en ole vielä kokeillut, toivottavasti kamerassa olis jonkunlainen automaattitarkennus videointiin. Se jää nähtäväks.



Mekko: H&M



2 kommenttia: